Tuesday, January 25, 2011

Borang Penyertaan dan Hadiah Untuk MDPP 2011

Untuk makluman tn/pn peminat-peminat sukan Merentas Desa;
Borang-borang penyertaan boleh diperolehi dari beberapa lokasi:
1. Pejabat KSK Bayan Lepas di Bandar Baru Teluk Kumbar, Pulau Pinang. Tel. 04-6493922
2. Pejabat Persatuan Olahraga Amatur Pulau Pinang (PAAA) di Recsam Cafetaria.
3. Semua Pejabat-Pejabat Belia dan Sukan Daerah (DBD, DTL, SPU, SPT dan SPS)
Tn/pn juga boleh download Borang Penyertaan dan Peta Laluan dari Laman Blog ini.
Sepertimana acara Merentas Desa tahun sebelum ini, setiap peserta akan berpeluang memperolehi, iaitu:
  1. Baju T
  2. Sijil Penyertaan
  3. Minuman percuma
  4. Hadiah-hadiah Cabutan Bertuah yang lumayan dan menarik.
  5. Pingat penamat- jumlahnya bergantung kepada jumlah peserta setiap kategori.
  6. Trofi untuk Johan, Kedua dan Ketiga (Tambahan)
    Tuan/puan yang memerlukan penginapan boleh hubungi pemilik-pemilik homestay yang tersenarai di sebelah kanan laman ini.
    Sebarang pertanyaan sila hubungi Rusli 012-5387423 / Govind 016-4628260 / Razani 013-5307531

    7 KOMEN:

    Kel said...

    hi there,

    There are 2 comments here:

    1) Please allocate more finisher medal for open category or all.
    2) Please list down accommodation and pricing 2D/1N for outstation runners.

    Thanks.
    Kel
    The Runner Groups

    Anonymous said...

    Boleh pihak urusetia simpankan nombor penyertaan? tarikh ambil nombor di urusetia adalah terlalu awal berbanding hari acara...
    Saya peserta dari Alor Setar,Kedah. takkan nak pegi ke Penang semata2 untuk ambil nombor...harap diberi perhatian agar dapat menggalakkan lebih banyak penyertaan dari luar negeri Penang...terima kasih...

    The Runner,
    KDA.

    Anonymous said...

    KDA, pernah ditanya soalan tu. KSK suruh download isi dan hantar borang ke Pejabat KSK Bayan Lepas (U.P: Razani) bersama bukti bayaran penyertaan (yuran)/ postal order. Baju dan nombor peserta boleh dituntut sehari sebelum acara berlangsung.

    Anonymous said...

    boleh ambil sehari sebelum?
    ok. terima kasih.
    =)

    The Runner,
    KDA.

    Anonymous said...

    Sokong cadangan Kel, please provide finisher medals for all runners. Outstation runners would love to have something to bring home from the event, while promoting the event by showing the medals. Moreover please make sure enough water station provided, enough water=happy runner=good feedback and promotion.

    Lan said...

    Hai SU, boleh pihak tuan cadangkan tempat tinggal untuk peserta outstation berdekatan dengan tempat larian sama ada untuk individu ataupun keluarga.

    Sekian.

    Lan

    Setiausaha KSKBL said...

    Maaf lambat beri feedback kpd pertanyaan;
    1. Tempat penginapan telah lama kita paparkan dalam laman blog ini.
    2. Untuk yang tinggal jauh diluar Penang, boleh daftar dulu, claim baju dan nombor selewat-lewatnya 5 Mac 2011 (Sabtu)., dan
    3. Jumlah medal Penamat bergantung kpd jumlah penyertaan setiap kategori dan penaja yg diperolehi.
    4. Kali ini kita sediakan setiap peserta 2 botol drinking water yg akan diberikan sebaik pelari menamatkan larian.
    5. Penganjur akan menyewa beberapa toilet bergerak sebagai tambahan utk memberi kemudahan dan keselesaan kepada pelari menggunakannya sebelum dan selepas larian.
    Selamat menyertainya, tk.

    SU
    JK Pengelola MDPP 2011